Thursday 7 November 2013

Tautan 2 Hati...


Awk..
 Saya tahu awak ada... Sesungguhnya saya tak kisah awak siapa.. andai itu jodoh kita, pasti saya akan menerima awak seadanya apatah lg untuk menyayangi awk..

Awk..
Kehidupan.. cinta.. kebahagian.. dan perjuangan tidak akan ke mana - mana andai 2 hati yang bertaut lupakan sang Penciptanya.. Dengan pertemuan 2 hati kelak.. ku harapkan kita sama - sama lebih mendambakan diri kepada-Nya..  

Awk..
Saya tahu akan diriku banyak kurangnya..akan tetapi aku yakin bahwa Allah  melengkapkinya dengan kehadiran awk kelak..

Awk..
Apa yang saya mahukan dari awk adalah.. terdiri dalam kalangan isteri yang solehah, yang taat pada perintah Allah.. menutup aurat dan menjaga pergaulanmu..

"I'll keep U in Doa.... May Allah helps us my dear....LOVE 4-EVER"


1 comment:

  1. Wanita solehah diciptakan khas buat lelaki soleh. In Shaa Allah

    ReplyDelete